Såå Olivia Weman



Hej Sara!
Joo, absolut är jag det, fast jag har dessvärre inte träffat henne på nästan 2 veckor. Tror inte jag har varit utan henne så länge någon gång? Olivia är en tjej som går i min klass. Haha ja det är nog hon du menar. Hon är väldigt söt! Oj, hur jag lärde känna henne? Aja tar hela grejen.



Okej nu har ni ett ansikte också!
From the beginning... jag känner hennes ex Viktor. Vi träffades på några fester och så, det är genom Viktor som jag lärde känna henne. TACK! Och sen när jag inte trivdes i Nacka så hade hon precis bytt till HGY och sa att det verkade bra, hon gick samma inriktning. Så jag bytte dit, något jag är väldigt glad över. Jag är även sjukt glad att jag lärt känna henne. Nu umgås vi mycket och jag har verkligen kul med henne. Hon är en väldigt bra vän, världens snällaste och goaste tjej. Helt underbar. Kan prata allvarligt med henne, skratta och skämta. Som du sa, hon söta tjejen. Det är precis vad hon är. Olivia you rock!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha vilken berättelse! :D

och nej.. you rock! <3

2010-09-09 @ 21:09:06
URL: http://obsesion.blogg.se/
Postat av: sara

tack så ,mycket!!

2010-09-10 @ 08:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0