Salem is the shit

Tjena alla rävar.
Nu sitter jag (nej jag ligger men skitsamma) i min säng hos frugan. Igår efter skolan drog vi till ICA och mötte Crippzon, sen vidare hem till han. Lyssnade på Mange Schmidt och chillade galet. Sen begav jag och Olivia oss hem till hennes hem. Vi kollade på film och åt asgod paj som hennes mamma gjorde och pratade lite med dom.

Efter maten drog vi hem till Granis där Linus, Alex och Charlie var. Vi (jag, Olle och Linus) körde dating in the dark (och körde allsång, fettmedkul). Vi ägde. Sen chilla vi galet, kolla på fula filmer på youtube och snackade. Sen skulle vi följa Charlie till pendeln och då drog Linus också. Seeeen, fick vi reda på att våran buss gick 02:40 (klockan var då typ 12) så Olivia däckade i soffan och jag på golvet. Sen sov vi tills David och Alex väckte oss. Olivia upptäckte en snopp på sin arm och jag att det stod KUK i mitt ansikte. Tack grabbar! HAHH..

Sen drog vi hem till Ollan och däckade på stört. Nu vaknade vi. Olivia pluggar spanska, jag kollar på min coola mobil som jag fick i förrgår. Vill ni se? Den äger.



Världens vackraste flicka (och fru).
Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0