tänker inte mer

Hejsan! Hoppas allt är bra med er, själv är det det iaf.. jag vaknade för en stund sen, har tittat på tv och ätit frukost:  det var grymt gott! Jag är alltid sjukt hungrig på morgonen så haha ah de var nice. Igår uppdaterade jag inte särskilt bra men ah det var inget spec med gårdagen iaf.. vi spelade sm på kvällen men jag kunde bara vara med på ena matchen för skulle bort på första. Dom förlorade första med.. ah jag minns inte men inte fan vare bra (:p) och sen spelade vi lika i andra med 3-3. Men kommer alntagligen inte ens gå vidare i år om det inte typ sker ngt under med de andra lagen.  Aja nu så ska jag iaf ah det behöver jag nte säga här hahah alla kommer asgarva. Hejdå! / linnnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0