telebobooou

Pax för att ej uppdatera!
Lekte lite bojjkott på bloggen nu hahahah bara jag vet varför. Inget spec att säga.. eller jo. Idag har jag varit med världens bästa matilda bror! Vi var i stan och gick runt i 1,5 timme tills vi äntligen satte oss på subway och tog en macka var. Generös som jag är så bjöd jag.. fast var ju iof skyldig henne pengar, men vi låttsas som att jag bara var snäll :) Sen gick vi till tbanan som var tc men ah vi hade aldrig varit i den uppgången förut haha så det var lite kul.. åkte lite hiss upp och ner, men det var bara läskigt. Sen kom vi äntligen till ett myway och då köpte jag en marabou mjölk choklad guuuuuuuuu så gott! Hahaha fet.. ehm svar ja *shhhhhhhhh* nu ringer det tjarrrrrå! / LinneaTheCoolestOneInTheWorld! P.s. Kom försent idag till skolan pga Linda pappas tjej, OMG lust att kittla henne!!!!! D.s.

HAHAHAH lökig bild från helgen när vi spelade Duvbo cup och VANN!!!
EN sak till, det finns inga slut bara början på något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0