Tell me what you see

Hä-hä-häej. Kom nyss hem för dagen. Det har varit en bra dag. Vaknade, åkte till skolan (ringde Linnea som som vanligt ej kunde snacka pga. för lite batterier), lyssnade på morgonens wakeup-call, mötte Micke som följde med på min engelska lektion, imponerade på mig själv (och Micke) med hur tung jag var, lunchade med Olivia och killarna, skämde ut mig (oss), satt och snackade med Petter och Tim tills matten började, regerade på matematiken tillsammans med mina fina killar, slutade skolan, gick till KBP med Olle, träffade Brommis och grabbarna (TACK Victor aka. Gn4get för att du såg att jag hade jätteblåa färglinser).

Sen drog vi till centrum, satte oss på donken och käkade. Så träffade vi Dennis och vidret nr. 1 (Linnea du vet vem, *oxis) usch fyfan. Därefter kom Oskarsson, Mathias och några, softish. Vi satt där i över 2 timmar, och sen kom glada Gurra. Fan va skön snubbe! Nu har hockeypojkarna åkt någonstans på läger.

Imorn har vi bara 1 lektion, börjar 09:50, slutar 11:25, aarå... rätt soft! På kvällen vet jag fanemig inte vad som händer. Vad säger ni? Ere f3kke med frug4n på g eller?! Tror fan det. Linnea hade ej tid att träffa mig...(!) Skoja, vi ses nog en annan dag i helgen.

Kom precis hem från en shoppingrunda med mamma, tack du är bäst! Fick med mig 2 par jeans, 2 stora koftor och ett par converse. Det är nice. Så jäkla nice.



Dagens Alina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0