This feeling

Vill man så kan man. Så borde det vara, det måste vara så.


Hej våra fina bloggläsare! Hur mår ni? Jag mår bra. Inte helbra. Men det gjorde jag åtminstone när jag kom hem, en heldag med Olivia är aldrig fel. Min dag startade bra, med en kexchoklad och vitaminwell till frukost klarade jag mig till lunchen. Lunchade med Olivia, vi körde lite deeptalk. Skönt att snacka av sig. Sen drog vi till ICA där vi träffade tärnan, wigley och filip. Dom är för underbara!

Efter en välförtjänt lång rast (hade bara haft 1 lektion OCH jag fick MVG på min engelskauppsats... jag är stolt) hade vi matte. Det gick... bra! Bara det att jag är lite smartare än alla i hela gruppen så det blir ofta så att jag får vänta på dom... åhnej, nu ljög jag.

Hejdå orkar inte skriva mer, är inte på humör. Ni får ingen bild heller.
/ Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0