Till alla fans

HEYHOELETSGO. Skoja bara. Hur är det? Med mig är det grymt. Eller grymt kanske är att ta i lite då det är söndag och jag har en jäkla massa läxor att göra. 4 sidor i matte, historia (om industriella revolutionen.. vad är det?) och engelska. 21 glosor och ett helt kapitel att läsa, typ några frågor också. Hallå det är inte einstein som har börjat i er skola? Det är Alina och jag är inte riiiiiiiktigt så motiverad som han var... även fast jag ska bli något jäkligt stort. Mjaaa, nog om Einstein och nog om mig.

Igår var jag och åt på Amazonas med mamma och mina 3 syskon. Det var supermysigt! Jag käkade någon jääättestor tacotallrik och var mätt enda in på småtimmarna igår. Vadärdet? Haha.. nåja, sen drog vi hem. Och då kollade vi på filmer från när jag var liten. Fettsöt?! Aarå, och rolig var jag! Efter det packade jag väskan och drog till Linnea. Nä nu ljög jag, jag hade inte ens någon väska. Men till Linnea drog jag. Bussen var försenad. SkitSL. Fast jag kom fram i tid ändå, tack SLguden.



Gzön, Lucke, Bengt och jag. Alla utom Linnea... :(

Ringde Ollä (Olivia) på bussen och satt och snackade med henne så tiden gick lite fortare. Sen kom jag till min BFF (Linnea) och då fixade hon i ordning sig sen drog vi till centrum. Var meningen att vi skulle på fest/bada jacuzzi hos Johan men tror ni inte att vi fastnade i centrum då... krångel med bussarna... HAHA nej. Vi träffade Tärnan som satt på sin moppe och då var vi med honom ett litet tag. Drog och köpte tuggummi (vet att ni vill ha detaljerat). Därefter såg vi...... Lucke, GZÖN och Bengan. (Lucas, Viktor och Sebastian som man även kan kalla dom). Så då hooka vi upp med dom ett bra tag, snackade.. jag blev mobbad av idioterna. För gamla flammor. Menmen vad gör man? Jag älskar dom ändå, så jävla underbara!!

Sen var det inte mer med det, Emma och Alex kom dit. Tjillade gal1. Vi funderade på att dra på festen vid typ 12 men ångrade oss. Drog oss mot Linneas pläjs då vi till vår stora lycka såg TÄRNISH. Självklart satte vi oss med honom. Men då mitt humör var lägst på kartan var jag inge social så dom drog till deras polare och jag satt på en parkbänk och snackade i telefon, det var bra grejer för mig just då.

Nu har jag skrivit en f'cking roman här vilket verkligen inte var meningen... damn! Jag måste plugga. Varför har jag en blogg? HINNERINTE. Så gör jag det ;pPpPPpPppPp. Skoja.

Heido!
Och ha det så kult idag när du packar böcker Tärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0