Tips på träning?!

Yaman! Nu sitter jag här igen framför datorn. Jag måste tamefan ta och skaffa mig en hobby. Nåt att göra på dagarna. Som Gzön sa en gång, "du har fan damp Alina börja träna... du har för mycket överskottsenergi". Något i den stilen. Men vad ska jag göra?

Simning? Waaaay to många träningar, orkarej.
Gå på ridning? Hallå? Jag är fucking rädd för hästar okej?
Fotboll? Innebandy? Handboll? Allvarligt nu... hur ser en boll ut?!

Jag ska börja på ishockey och visa världen vilken star jag är, BIGSAJK. Jag tror jag ska börja träna pass, typ F&S eller nåt i den stilen. Men med who? Linnea spelar innebandy 70tusengångeriveckan, frugan bor långt åt skogen och alla andra tränar nåt annat.

Nu ska jag äta gifflar... på tal om att träna! PUSS (ps. kul att du äntligen uppdatera lite Limpis)



Flippare kör bara som man brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du börjar på innebandy i mitt lag, blir grymt! :D

2010-09-23 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0