Tjatja eller tjena?

Bloggen förfaan, det var inte igår..(?!) Eller jo det var det ju. Herregud, min 10åriga lillebrorsa ligger i sitt rum och gråtskriker för att han inte får COD av mamma och pappa. Bortskämd? Nja, lite lätt. Nu hör man "Åhh och NHL11 vill jag ha också, men det får jag ju inte heller" *uuääähh*, stackarn.. eller det är nog mer synd om oss som får lyssna på gnället. Men, han är min lillebror och jag älskar han och trots att han är en liten bortskämd bajsunge ibland så är han söt.

Pappa, är han seriös? Var jag precis tvungen att fråga... Han bara skrattade. Haha jag älskar min familj, alltid fart och fläng. Inte en lugn stund och allt vi kan göra är att skratta. Så underbart!

Min dag har varit grym. Började klockan 10, drog till museumet och var där till halv 12 sen fick vi sluta. Då drog jag och frugan till Sandy's och fikade, mysigtmysigt. Sen stack vi hem till mig, chillade gal1 så drog vi tillbaka till stan. Mötte även Charlie där och vi gick i massor av affärer i hopp om att hitta något att ha på sig på lördag, the big day. Men vi hittade inget och Charlie fick i slutet panik och sa "herregud jag har aldrig varit i såhär många tjejaffärer på samma dag".



FestARNA på bild: Bengan, Gsson, Danne och Jesper!

Efter några timmar med den gräbben så stack jag och Olivia och mötte upp min mamma. Sen drog vi 3 på bio, vi såg "The kids are all right". Den var bra, lite seg men bra och det var mysigt. Får ej glömma att vi käkade på BK också, fan va gööött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0