Tjockt tung brud!

Gillar att vi har 7 sidor kvar att göra i matten tills på måndag, jobba jobba jobbaaa!

Min dag har varit awesome. Vaknade ju tidigt som tuppen brä, shit. Var i skolan halv 8 för att käka med my wife typ?! Det gick fettbra. Vi käka päron och macka och drack juice. Det är livet brorsan. Därefter hade jag Italiano med Hauser och gräbbzen. Det ägde ju, för jag hade läxförhör sen fick vi sluta. Gött! Så jag och Kevin satt och snackade om allt och inget? Tills matten började, då var jag med dom ännu coolare grapparna. Ballt!

Eeefter det var det FE, jag och Ollan ägde. Fan va kött! Blev klara först och grejer. Sen lunch + håltimme = jävligt nice. Vi taggade till ICA coola som vi är och köpte tuggummi (intresseklubben antecknar för fullt). Ägda ni blir.

Sen drog vi till INFOLAYOUTen, det var kuligt (fast ne idag sög det). Sen slutade Olivia men snäll som hon är (killbesatt) så hänkade hon till min matte. Vi fick gå tidigare(?) för att vi snackar för mycket.. well, that's tooooo bad.

 Sen efter skolan drog jag, Olivia, Anton, Tärnan, Stoffe och Mattias Wigley till nåt kebabställe där grabbarna käkade och vi kollade på(?) hallå, det var vattendieten idag. Driver. Men ändå, orka äta. Vi drog och köpte godis istället för dom skulle på träning, gööööööött. Sen satt vi och snackade (köpte även ett nytt nagellack som Olivia lånade med sig hem jao). Jag är ung kung men riktigt tung! Det var allt för nu.

Imorn är det sovmorgon, I LOVE. Eller iallafall till 20 över 9, sen har jag dos lektioner och sen slutar jag. ENG och MA here I come.



Avslutar med en bild på MÅNZ som sjunger vackert. Ciao / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0