to the school

Hejhejhejhejhej alla! Har sovis idag, så himla skönt! Idag efter skolan ska jag måste jag göra klart mitt turism arbete, kom faktiskt väldigt långt igår. Arbetet ligger just nu utspritt på hela köksbordet, det har varit en förbjuden platts att äta på i två dygn nu. INGET får komma bort då är jag rökt :p
Idag har jag datakunskapsprov, gal1!!! Nej men har hela dagen på mig att öva för det är sista lektionen, man hinner ju inte plugga ällt hemma. Ej jag iaf. Jaja sen idag har jag ialla fall träning då är det konditions träning på g. Det ska nog gå bra.. :) Ska springa som fan med Michelle(? sorry men vet inte hur du stavar ditt namn) Aja nu ska jag börja klä på mig, är sjukt nöjd med min nya pälsväst!!!! Har tyvärr ingen bild nu då... men kan fica de :) Peace out/ Linnea

Hösten är ju sjukt vacker... när det är soool :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0