Trodde jag kunde orientera(?)

Hej alla där bakom datorskärmen! Snart så ska jag på träning så det blir ett snabbt inlägg.. Idag har jag varit i skolan det var både bra och dåligt. På morgonen så orienterade vi och ah.. jag är ingen höjdare på de. Det slutade med att jag Sofi Madde och Fillan fick ta bussen tillbaka ajdå, vår lärare fick komma med våra väskor till skolan så fick vi byta om och duscha där ops!
Men men vad gör det om hundra år när allting kommer kring? Sen hade vi lunch.. blodpudding! Skit gott. Sen hade vi datorkunskap, på torsdag är det prov och jag är laddad som faen! Tillsist hade vi drama. Vi tittade på film hela lektionen så ah det var helt okejjjjj. Men men nu ska jag kila till bussen så jag inte som alltid kommer försent till träningen! Cyyaaa / Linnea
 (nej har ingen bild från idag......har jag någonsin????)

Slumpade fram en bild från i somras, helvete vad glad jag var att det
äntligen hade blivit sommarlov! Helt galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0