Trötta getingstrumpor



Snabba getingstrumpor blev trötta.
Helt klart en asrolig dag. Jag är flippad. Köttade stenhårt med den där lilla grejsimojsen på fingret som man skulle blippa i en sak. Jag sprang som en dåre, upp för berg, över stenar, allt var blött blött blött. Men fan vad vi skratta. Efter ca. halva vägen mötte jag och min kompanjon Mimmi (heter det så? partner?) 4 stycken i våran klass. Vi körde lite teamwork och eftersom att jag, Malik och Hazal är tävlingsmänniskor sprang vi in i skogen och hämtade kontroll efter kontroll och de andra väntade på stigen. Fan va kul det var! Men jobbigt... uhuh. Iallafall, jag ramlade på ett berg för att det var så jäkla halt, har blåmärken på benen. Jag sprang så tallgrenarna rev sönder mina armar, rivsår ajajaj. Och sist men inte minst... *trumvirvell*... ramlade jag självklart ner i ett träsk och fick halva mig HELT dyngsur. Jag skojar inte. Helt sjukt. Hade skit i hela ansiktet också så folk garva när jag kom tillbaka men kämpade, det gjorde jag. Och jag fick varenda jäkla kontroll. 9 stycken, fyfan vad jag är bra ibland.

Kom hem, däckade på stört i sängen och sov en timme eller två. Galet! Vaknade (blev väckt av Leon och pappa), hoppade in i duschen. Först asvarmt (love it), sedan kaaaallt för att vakna till. Jag kan mina grejer! Nu ska jag läsa den nya SOLO-tidningen som har kommit. Över 100 sidor fan, yay. Sen måste jag även skicka mitt arbete till Fredrik (FE). Pöss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0