Uppe med tuppen?

Ja.. säger man inte så när man är vaken före 11? Jag är iallafall det som ni märker. Vaknade av att jag drömde att jag, Cissie och någon grabb var instängda i en hiss. Sjukt läskigt. Uhh. Iallafall, så tänkte jag.. hmm nu ska jag somna om.

Sen kom jag på att jag har extremt mycket plugg till på måndag så därför köttar jag lite nu och tar tag i att plugga nu på morgonen. Idag har jag sen ingen aning om vad jag ska göra. Jag tror att jag har blivit galen? Jag börjar tycka att det är mysigt att vintern kommer!!



Här är Cissie och hennes kompis!

Igår efter skolan drog jag, Olivia, Mimmi och Malin till centrum och bokstavligen chillade galet. Käka glass. Sen drog vi till Sjödal där vi träffade Cissie, Christopher och Sosso. Jag var hög på livet, eller aa.. det är jag ju alltid men jag var extrem igår. Iallafall sen drog jag och Cissie hem till henne och grillade med hennes familj, myyys. Sen fixade vi oss och drog på fest i Huddinge. Det var minst sagt sköna människor där! Och jag hade en riktig fuldag igår och så ska Jacob ta 1000000 bilder. MENMen, som jag sagt förut: vad skulle livet vara utan att bjuda på dess allra vackraste stunder? HÄÄÄÄ.
Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0