Utkast från tidigare

TJOBRÄ, kom nyss hem från skolan. Eller nä nu ljög jag. Kom hem för ett tag sen, har hunnit käka och landa. Skolan gick bra, mötte Hauser imorse och gick till italienskan. Ingen höjdarlektion men något jag får leva med! Efter det hade jag matte med smarta gruppen som inte är så smart (jo jag kommer fan bli nerflyttad nu asså). Efter det var det företagsekonomi som jag och Weman ska ha MVG i.

Våran grupp e tung... jag, Olivia, Linus, Dennis och Malik. Fettbra grejer!

Efter det hade vi lunch, askort lunch vilket för mig, Olivia och Linus innebar en snabb titt i matsalen och sedan vidare till ICA. Så kan det gå om inte haspen är på. Vitsig chey. Vidare till svenskan med Johnny, älskar våran grupp. Vi är fettsöta. Efter det, information och layout... gissa vem som fick huvudmassage hela lektionen? Jo jag! Linus satt och höll på och fixade i mitt hår hela lektionen, så jäkla skönt. Vi hade ändå bara massa genomgångar. Eeeeefter det var det matte igen, SMARTSMART. Jag gjorde diagnosen... är orolig för att jag måste flyttas ner. Det suger då. Fast samtidigt... då behöver jag inte ha en extra lektion i veckan, finns både bra och dåliga grejer med det! Sen slutade jag. Jag och Wigley tog samma buss hem, soft då slapp man åka själv.

Jääävlar, palla att jag skriver en bok om min dag idag. Nu har jag en jäkla massa läxor att hugga in i, mmmmhh lovely. Först svenska, sen engelska, företagsekonomi.. nää nu lägger jag av!

Ikväll ska jag på cirkus med min lillasyster.



Dagens outfit, myyyyth


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg!!!

2010-09-01 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0