Let's do it!


Coola kisar, seriöst nu. Sånna som vet vilka dom är och inte behöver låtsas vara någon annan. Som helt enkelt står upp för sig själva, och för andra om det behövs. Man behöver inte vara "macho" och slåss, ne verkligen inte. Det är larvigt. Men däremot säga vad man tycker. I like it.

Att vara lättroad, det är jag och det är hur underbart och skönt som helst. Fatta att man garvar åt minsta lilla? Det finns ju ingen underbarare känsla än att skratta. Känna hur magen typ krampar för att man tycker att något är kul? Jag hissar mig själv där.

Hösten är påväg, ni som känner mig... jag förstår att ni är chockade, sanningen är att det är jag med. Men, alla fina färger på löven, musik i öronen, stor halsduk och varm jacka. Jag tycker att det är mysigt. Och det är stämning när det blir kallare i luften. Mysfaktor när solen går ner innan 9. Fast bli inte oroliga, jag älskar fortfarande sommaren mest. Det är ju min årstid!

Facebook, det var som fan vad alla ska gnälla om att det är tråkigt? Det är helt awesome, snacka om att ha kontakt med varenda människa man överhuvudtaget vill känna! Kom fan inte och säg att det inte är bra.

Ord som mina kompisar säger, skrattar ihjäl åt Bromme som alltid säger "åh herregud.." eller "åhjääävlar vad du hugger", gullunge. Eller Orre som jäm både säger och skriver osv. t. ex "du var ju rolig osv.", eller mitt och Linneas egna språk. LMFAO, snacka om dålig humor jag vet.



Pendeltåg, jag säger bara: fy tusan vad äckligt. Det luktar skit och man mår typ illa? Jag som nästan aldrig mår illa? Förutom när jag ser riktigt fula människor? Skämt å sido men jag kan åka hur många karuseller som helst utan att må illa men så fort jag sätter mig på ett pendeltåg vill jag spy. Uhh!

Självupptagna människor, och NEJ Hauser ditt as jag är inte det, inte någonstans. Jag hatar folk som bara ser sig själva, när man liksom måste uppmärksamma folk om att "hallåå? det finns andra än du här". Som t.ex folk som snackar öppet på tunnelbanor om sitt sexliv osv.

Hångelpartyn, tack vi är bjudna på fest. Vad roligt! Oj, där står ni och hånglar. Vad mysigt. Hejhej, aa kul å ses. 40 minuter senare, nejmen oj här i soffan ligger ni och hånglar, va mysigt. 2 timmar senare... jaha där står ni och torrljuckar mot diskbänken, MEN FÖR I HELVETE GET A ROOM?!

Modebloggar, det absolut tråkigaste som finns. Visst att det är bra och man får tips men vilka är dessa människor som orkar skriva om sånt? Det skulle iallafall inte jag göra, men det kan ju bero på att jag köper det jag tycker är snyggt och inte det som flest bloggare på stan går runt med.

Nokiamobiler, har aldrig haft någon men vill heller aldrig ha någon. Dom allra flesta är skitfula och så verkar dom funka som gammelmorfar som fastnat i sin gungstol? Tror ni fattar vitsen. Pass på nokia. De enda som duger är SNAKE på trettiotretian. Hähä.

Kommentarer
Postat av: simone

hur gör du sådär med en bild i texten ? :D<3

2010-09-22 @ 21:00:30
URL: http://flikkansimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0