VÄRT ATT LÄSA!

Nu är jag i skolan.. har luch dåra, ja mamma jag har ätit också skulle aldrig klara mig utan men mamma undarar varför jag är inne på fb varje dag.. men här har du svaret: Jag och Sofie "bokar" datorerna i bibblan och på den övriga tiden utav lunchen sitter vi här och.. surfar fett socialt(?) Men ah nu så mår jag lite halft illa åt firren i skolan och de känns sådär för jag lovar den där såsen den låg i var ju typ 10 kg grädde i +o( men vad skulle jag göra???!?! Idag slutar jag ..håll i er... halv fem(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) helt cp dåra men vi har Frans sista lektionen och han brukar inte orka sitta still tills halv fem, vilket resulterar till att vi får gå staxt efter två.
Sen om jag hinner ska jag träffa Dahlis, vet inte riktigt vad vi ska hitta på kanske gå ner i centrum och titta på kläder.. ja sånt man gör som tjej. Senare ikv ska jag träna *inte alls jobbigt, så jävla taggad..-.-'* nej men de k0mm3r jag blir nog taggad sen. Aja nu ska jag kila till min lektion som ligger ca en kilometer här ifrån..ironi men den här skolan är ju så in i h*lvete stor och de är typ 40 olika hus man ska springa emellan.. dryyyygt!
Men men får väl önska er en fortsatt trevlig dag.. / Linnea

Min skola .. eheeeeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0