Why are we?

Inte kan det väl vara bara jag som tycker att Linnea är dålig/sämst på att uppdatera?
Vad gör jag? Jo jag kom hem från skolan för ett tag sen, jag skojar inte. Slutade halv 5. Hade språk i en och en halvtimma sista lektionen och det råsuger. Uhh! Sjukt tråkigt. Italienska Alina, VARFÖR?

Klarade iallafall dagen galant annars. Hade någon svenskagrej vi skulle skriva som jag råfaila på men annars är allt lugnt. Idag ska jag inte göra ett skit mer än att förmodligen åka till Ikea med mamma och sedan beställa lite grejer på internet. Jag älskar att internetshoppa, it makes me happy. Nåväl, imorgon börjar jag nine o'clock. Med? Ingen aning! Have to look it up. Vi hörs alla c00la.
Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0