Wilda o jag @ fb

Wilda
Tjabba din jäkel, vad händer ikväll??
17:39
Jag
hallå! jag vet inte, inte hoffe iaf! sjhääälv?
17:42
Wilda
nä precis! det vill jag inte heller...

jag jag ingen jävla aning!

har*
17:42
Jag
fan de är ju typ helt dött för ALLA ska in!?!?!
17:43
Wilda
ah jag vet..
17:45
Jag
men hörru ärligt de måste ju finnas något man kan göra?
17:45
Wilda
nej men asså jag skömar inte. Ingen ska ha fest och liksom allt känns..... Bajsigt???
men har du dricka?
17:46
Jag
DEPPIGT! nej
17:47
Wilda
vill du dricka ikväll??????
17:48
Jag
inte alls, sjäääääälv?
17:48
Wilda
nej typ inte..

Annars kan vi ju sätta oss och supa och bli fulla och garva åt varandra?

HAHAHA Wildas... ehhhm.. tjaa.. ganska dumma idé här i slutet asså? x)

Allas, vårat mongo Wilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0