you hate that you love me

Har ni tänkt på hur mycket en låt/musiken kan påverka dig i olika situationer och vad den kan betyda?
Det har jag verkligen gjort. Nu så sitter jag och lyssnar på det mesta.. att man tänker på så mycket olika saker beroende på vilken låt man lyssnar på och hur olika man känner sig beroende vilken låt man hör. Det är ju nästan läskigt men sjukt betydelsefullt!

Aja nu väntar jag iaf på Alina som är påväg hit. Egentligen var det meningen att det skulle bli partajj idag men njaa.. ser inte så ut?! Det är ganska så ganska dött på den fronten. Så ah vi får se vad det bli ist.. någon som vet något kul? Jag är hemma själv.. nästan iaf. Min lillebror ligger och sover där nere för han har varit och lanat(?) och dom andra har dragit hem te Cricke som fyller år. Man kanske borde ursäkta för att man ej följer med men trodde jag skulle på fest sörru! Jag ska äta middag om ett tag.. måste bli lite sugen så nu blire att lyssna på musik ett tag till. Ikv har jag en alldeles speciell gäst här.. mer om det senare sha!

lagom schnygg just nu..

men gud så soet

Var ju i stan med Matteronnnnnn och fick med mig ett vitt nagellack hem,
tuffa grejjer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0